uch va illa det kan gå ibland..

Hej hej!

Dagen idag ahr varit relativt lugn schema mässigt, började dagen med lite sovmorgon, sen tog jag Shiva och gick ut och sprang.

Efter det bar det iväg till affären för mig och mamma där vi tittade på kör (hittade inget av intresse, blir IKEA imorgon), sen så släppte mamma av mig vid körskolan för att jag skulle plugga teori, i bilen går jag ifrån min mobil och plånbok och givetvis händer det som inte får hända, jag blir låg!!

Sitter framför datorn på körskolan och klickar i svaren på frågorna som datorn visar upp, man pluggar så för att det skall bli så riktigt som möjligt inför et riktiga provet. Situationen blir följande, jag får dåliga resultat,kan inte konsentrera mig, tycker att alla är högljudda ( i min "låga värld" så sitter alla och skriker,väsnas och är allmänt störiga) så jag sitter och håller för öronen medans jag klickar i svaren. Kommer fram till att allt inte är som det skall och tar ett värde som visar för lågt och jag kopplar ju inte alls att jag borde låna en telefon och ringa mamma som skulle få hämta mig. Istället tar jag den långa promenaden (30 minuter) hem, fötterna känns som jag har tegelstenar som skor och promenaden är väldigt läskig och ansträngande., Men jag lyckas ta mig hem och får där snabbt i mig mjölk och annat nödvändigt.

Men fy va illa det kan gå när man är tankspridd diabetiker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0