text från hedeforsen.se ang kennellägret

Nu var det över för denna gång. Lägret varade från torsdagen den 27 maj  och  avslutades med lunch kl 14 på söndagen den 30 maj. Tiden går ibland alldeleles för fort och man önskade att man hade haft några dagar till. Nästa år satsar vi på att lägga till åtminstone en dag till. Vi hade nöjet att få träffa så många ur vår uppfödning och det är så roligt att se att alla är så duktiga och verkligen vill arbeta med sina hundar. Vi har haft tur att få så fina valpköpare till våra hundar. Dagarna har varit fulla av aktiviteter med  spår, uppletande och lydnad. På kvällarna har vi haft skoj vi har bland annat haft en trevlig poängpromenad med mycket knepiga frågor författare Catrina Björk. En av kvällarna höll  Linda Barknetz ett föredrag om diabeteshund och berättade då om sin egen hund Hedeforsens Åfelia som kallas Zhiva som hon håller på att utbilda. Det var ett mycket fängslade och gripande föredrag som uppskattades oerhört mycket av deltagarna. Vi vill rikta ett speciellt tack till Susanne Kihl som gjorde ett kanonjobb. Avslutningsvis vill vi Elisabeth och Reino tacka för ett givande läger.

  









Är ni intresserade av hedeforsen kan ni gåp in och kika på deras hemsida: www.hedeforsen.se

//Linda


Kommentarer
Postat av: Victor

Ååh, kul ditt namn är ju med :)

2010-06-02 @ 23:00:55
Postat av: Anonym

Hej!

Ville bara säga att det är jätteintressant att läsa din blogg, särskilt hur du resonerar kring din diabetes. Min pojkvän har diabetes typ 1 och genom att läsa din blogg lär jag mig förstå lite mer om denna komplexa sjukdom (jag vet att det är väldigt individuellt hur man upplever diabetes men ändå). Själv pluggar jag till sjuksköterska så det är ju nyttigt där också :)

Tack!

2010-06-02 @ 23:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0