pust pust pust

pust pust pust, idag tog jag mig i kragen, drog på mig jogging byxorna, kopplade Shiva och gick ut på en löprunda. Jag satte på Shiva diabeteshalsbandet så jag hade det säkra före det osäkra, skulle jag bli dålig så skulle någon fatta kanske :-) ( jag är inte paranoid, det är bara det att jag ALLTID blir låg när jag skall aktivera mig fysiskt så har inte direkt vågat gå ut själv på en tur innan men nu jäklar!!)

Jag kom igenom min runda och avslutade morgonen med ett värde på 7.2 snacka om total lycka!

Nu skall jag och Shiva pusta ut lite efter våran ansträngande morgon hihi..

Kram Lindis och Shiva

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är nog inte många som tänker på att kolla på hunden, skall inte du ha ett armband eller halsband för säkerhets skull? ha en trevlig dag.

2010-06-14 @ 09:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0