Helg med vänner

Hej :-)

Igår kom mina och mina syskons barndomsvänner hit från Helsingborg och hälsade på, det var jättetrevligt. Igår hände en massa skoj, kubbturnering, fika (med min hemmagjorda glass mmmm), sällskapsspel, grillning, hundpromenad, Shiva lek, tittade på bröllopet. Ja vi fick allt gjort en hel del.

Idag åkte vi till tjolöholmsslott och promenerade där tillsammans, Shiva verkade också tycka det var en riktigt mysig utflykt.

Sedan lämnade vi Shiva och åkte till restaurang Buffé för att få i oss lite mat.

Eftermiddagen och kvällen har bestått utav stenhårt körkortsplugg, hoppas hoppas jag klarar teorin!!

Kram Linda





Jag, Shiva och Erika utanför Tjolöholmsslott.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0