Fullt ös medvetslös!

Hallå bloggen :-)

Nu har vi inte hörts på några dagar men Rickard kom hem i torsdags så ni kan ju gissa vart mitt fokus har varit hihi, innan Rickard kom i torsdags så åkte jag och Shiva till varberg och skulle träffa Annika och Emelett som är ett diabetes eckipage från SOS, vi skulle miljö och diabetesträna ihop.

Det var supertrevligt och Shiva skötte sig galant, hon va nyfiken på Emelett men vi valde att inte låta dem hälsa men skulle klara att sitta vid sidan medans vi fikade på gräsplanen på varbergs fästning, supermysigt!

Sen körde vi diabetesträning med våra banor och burkar, Shiva hittade och markerade rätt doft många gånger.

På kvällen åkte jag hem till Rickard, där tog vi det lugnt och bara njöt av varandras sällskap.

På fredag så stod det studentuppvaktning på agendan, så klockan 12 var vi på Drottning Blankas gymnasieskola och hände gosedjur kring halsen på många kompisar som tog studenten. Sen gick vi på min närmaste vän Mines studentuppvaktning. På kvällen blev det jobb för min del.

Lördag, renovering av lägenheten där jag och Rickard skall bo. Heela dagen och på kvällen bar det iväg till Rickard vi åkte ut själva på kvällen och åt pizza. Sen köpte vi en film som vi såg på(Bröllopsfotografen) kan varmt rekomendera den filmen!!  

På natten fick jag sota för "myskvällen" som bestott utav pizza och godis, låg högt hela natten och vaknade sedan på 22.2, skit också!

Söndag..Jag har gjort en hel del saker idag. Tränat tävlingslydnad med Shiva, lärde ju mig lite om det på kennellägret, det är inget jag vill börja med men tycker det är roligt om hon kan momenten. Så vi gjorde linförhet och "kryp". Rickard hjälpte sin pappa med ved när vi tränade efter det gick vi ut och la spår till Shiva, det uppskattades från hennes sida kan jag lova :-)

Sen har jag hunnit se en film och umgåtts lite med Rickards mamma, mycket trevligt!

Rickard körde hem mig när han skulle till lumpen, tårarna sprutade som vanligt när han åkte men nu är det ju faktiskt bara 18 dagar kvar för honom, gud vad jag längtar!!

Hur har ni själva haft det i helgen??

Kram på er!


Shiva SOS träning i Varberg


Shiva


Annika och Emelett



Emelett går igenom banans burkar för att hitta diabetesdoften

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0