7/6-10

Hej hej!

Idag har det varit en relativt behaglig dag och det är inte mycket som gått snett i alla fall :-)

Dagen började med tidig uppstigning, redan klockan halv 6 eftersom jag skulle vara på jobbet kvart i 7. På jobbet var min syster som började sin brevidgång idag, mycket mycket trevligt att få systra mi till jobbet. Jag pratade också med chefen om att börja gå lite nätterså man drygar ut budgetten lite och det skulle visst gå att ordna, härligt härligt!

Efter jobbet cycklade jag direkt till körskolan där jag satsade på att få alla rätt på provet men fick bara 60 behöver 3 poäng till, suck börjar tro att det är omöjligt att skaffa körkort för mig men, ingenting är omöjligt som Gunde säger :-) hehe..

På kvällen passade vi på att åka ut och övningsköra och så åkte vi till elgiganten för att beställa kyl,frys och spis till min och Rickards nya lägenhet, känns underbart!!

Efter det åkte jag och pappa ner med hundarna till landet och lät dem springa i den stora trädgården, Shiva fick små uppdrag, bland annat skulle hon hitta alla bollarna jag gömt i trädgården, hon letade tusanimej upp varenda en! Vilka nosar hundar har alltså, jag är fashinerad!!

Nu tar jag det lugnt för inte tusan blir det någon sovmorgon imorn vetni, då skall jag sitta i bilen på körskolan kvart över 7 aaaaaaaaaaaaaaaa, livet kunde vara roligare och lättare ibland tycker man. Men men destu mer saker i "måste" högen man lyckas checka av, destu mer roligare saker finns det kvar.

Kram på er! 


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken söt blogg du har! :)

Och du skriver bra för övrigt!

(av det jag har kikat på iaf ^^)



sköt om dig! kram

2010-06-08 @ 15:20:00
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0