otäck känning

Vaknade upp av en otäck känning imorse, var ju bara jag och Shiva hemma och huvudet kändes som en vattenmelon och jag ville bara somna om. Men mitt undermedvetna vägrade låta mig somna (tack!). Shiva började slicka på mina händer för att uppmärksamma det låga blodsockret och jag sprang upp för lite oboy och digestive.

Det är helt otroligt vad låga värden spökar för mig just nu, tror det beror på vädret. Värderna hoppar mycket för mig i dessa varma tider och jag kräver otroligt mycket mindre insulin.

Mitt nästa projekt med Shiva skall bli att lära henne hämta dextrosol.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Erika

De låter som Shiva har blivit riktigt duktig. =)

2010-07-27 @ 16:42:12
URL: http://www.erikawagland.com/blogg
Postat av: Lotta/Mamma

Hej du....

Är 41 år och diabetiker sen 10 år tillbaka, underbart att få se din blogg om din diabetes....Jag har själv det jobbigt med min diabetes, mkt känningar och hjärtklappningar....ibland är det högt och ibland sjunker värdet till 2 på bara några minuter..men jag är en fighter och kämpar som en tok imellan... Kram på dej

2010-08-08 @ 19:32:29
URL: http://lotta.forslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0