Mysig sommar kväll

När Rickard kom hem ifrån jobbet idag så packade vi in oss själva och Shiva i bilen och åkte ner till mamma och pappas sommarställe i Åsa. Där grillade vi tillsamans och hade en mycket mysig kväll.

Blodsocker idag har inte varit helt ok, misstänker att insulinets verkan är nedsatt utav att pennorna blivit för varma, har hämtat ut nya på apoteket. Som tur är fanns allt inne. Mycket att tänka på :-)

Kanske skulle man köpa ett frio foderal? Någon som har koll på hur dem fungerar och hur man beställer dom?




Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej! Hittade till din blogg när jag googlade diabetes bloggar.. Jag fick min diabetes diagnos i lördags, så jag försöker samla på mig så mycket info som möjligt nu..

2010-07-28 @ 09:06:12
URL: http://jossanstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Frio-fodral är superbra, beställde ett i våras. Gå in på www.romalore.com och beställ direkt eller ring dem 033-41 21 40. Fodralen är guld värda när det är varmt! :)

2010-07-28 @ 14:17:20
Postat av: Anonym

Hej, jag har ett Friofodral och det funkar jättebra. Jag var i Frankrike för några veckor sedan, vi hade 30 grader varmt i tio dagar, och då var det perfekt med sprutorna i Friofodralet när vi var iväg på dagarna och diabetesnecessären i kylen hemma på hotellet. När jag har varit iväg sådär slänger jag dock alltid insulinet när jag kommer hem, även om jag har förvarat mitt insulin så bra jag kan.

2010-08-08 @ 17:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0