låg,stress och Shiva

Vaknade imorse utav att Shiva gnydde och låg väldigt tätt intill mig, jag låg och drömde och förstod inte så mycket eftersom blodsockret låg på 2.4, tacksam för att Shiva väckte mig men hade svårt att ta mig till köket eftersom allt bara snurrade. Givetvis var ingen hemma också (min vanliga otur hehe). Men kom i alla fall tillsist ut i köket och fick i mig lite mjölk som fick mig att vakna till lite.

Är det någon som känner igen det att man blir total stressad när man ligger lågt? får för sig att allt måste göras och det NUUUUU!

Men nu känns det i alla fall mycket bättre och Shiva har fått en ordentlig morgonpromenad och lek som belöning för gott jobb imorse!

Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0