En helg fylld med kärlek

Heej :-)

Nu var det längesedan vi hördes men livet har verkligen gått i 110 och det har hänt många spännande saker!

I torsdags så förlovade jag mig med den mest underbara killen på jorden, allt var så fint och perfekt, lyckan är total.

Fredagen spenderade jag dagen på jobbet och på kvällen hade jag och Rickard förlovningsmiddag för våra två släkter, det var jättetrevligt och jag bara mådde under hela middagen.

Lördagen började med att jag och Shiva åkte till Slottskogen för att träna SOS-hundarna och träna lite. Vi fick till bra träning och för Shivas del bra med miljöträningen på slottskogen.

På lördagkväll var det fest här för Rickards 20 årsdag och våran förlovning med vänner också en mycket trevlig tillställning, nu ligger alla här och sover utan jag :-)

Idag skall vi bara njuta av våran helg för den har helt enkelt varit perfekt!!


Med kärlek

Linda


Jag och Rickard på förlovningsmiddagen


Presentöppning :-)


Jag, Rickard och Shiva


Shiva i slottskogen, ivrigt väntande på sina sos-vänner :-)


Shiva och jag gör en inkallning


Vi fikar i gräset, jag med en trött Shiva i knäet :-)

Kommentarer
Postat av: Maria Lundberg

Stort grattis från oss uppe i norr.

Bästa sommarhälsningar från Maria & Diezel

2010-07-18 @ 22:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0