puuuh...hektiskt men roligt!

Hej mina vänner :-)

Denna dagen har varit hektisk men rolig på sitt sätt.

Började dagen med en oerhört mysig långpromenad med Shiva i skogen, sen va det willmas tur att få en promenix. Så morgonen bestod utav två långpromenader, nyttigt för mig :-)

Sen så va det föreläsning som jag följde genom datorn här hemma, riktigt coolt att sådant kan fungera.

När klockan var halv tolv va det dags att åka till skolan och gå på semenarium. Under tiden jag var borta så hade willma och shiva sällskap av Anita, mammas väninna som också har en hund (vet inte om ni kommer ihåg Sunny som jag visat upp på bloggen här, det är i alla fall en favorit hundkompis för Shiva hihi). Supertack Anita!

Direkt när jag kom hem så kom henke o hämtade willma för dem skulle till vetrinären och ta bort styngnen på hennes öra, då passade jag på att gå ut och aktivera Shiva, först var vi i trädgården och lekte, kastade pinnar som hon raskt hämtade, gömde saker som hon skulle leta upp, ja lite aktivering helt enkelt. Sen tog vi en promenad som blandades med träning, gå fot, sitt fot,spriiiiinga haha jaa det är bra träning för mig också att ha hund kan man ju lugnt säga :-)

Snart kommer en kompis hit för lite fika, skall bli mysigt :-)

Har varit en hektisk men rolig dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0