Mydog :-)

Hej hej!

Idag var jag och Rickard på Svenska Mässan i göteborg och tittade på hundmässan "Mydog". Det var en superrolig dag, vi tittade på utställarna som ställde ut för dem olika hundraserna. Det var roligt att se att det finns så mycket hundraser, själv är man ju otroligt insnöad på schäffern :). Men inte va jag medlem på schäfferklubben kom jag på mig själv med idag, så det fick man ju ordna på deras monter så nu är det bara att betala avgiften så är man medlem där också. Tipp topp!

Vi såg när det var en "Freestyle" uppvisning, freestyle går ut på att det spelas musik och hunden och dess förare gör ett dansnummer ihop. Det var riktigt häftigt hunden hoppade mellan tjejens armar, gick mellan hennes ben,backade tillbaka mellan hennes ben osv..Riktigt häftigt och uppträdandet som vi såg på hade Flintsones låten som nummer, riktigt häftigt att se! Kanske något för mig och Shiva bara för lite skoj skull, vet vem :-)

Jag fick en del inhandlat där också, det blev en nyckelring med schäffer på, en kapsyl öppnare med schäffer på (köpte lite för att stötta schäfferklubben också men dem var grymt fina också), en t-shirt med en schäffer på (rosa såklart hihi!!), tuggben till Shiva och Willma samt en rolig leksak till Shiva som ni skall få se en bild på imorgon. Den gillade hon och det krävdes lite tankeverksamhet och det behöver min lilla snutta.

Vi såg också på en "ras parad" där man fick lära sig lite mer om varje ras samtidigt som dem visades upp på scenen, häftigt säger jag!

Sen körde Rickard mig till min syster där Shiva var, jag stannade där och vi hade en underbart mysig systers kväll med lets dance som underhållning. Supermys!!

Kram på er alla!



En söt liten schäffer jag fotade, runt halsen har han en scarf där det står "För ball för dresyrkurs "hahaha.
Freestyle flintstones uppvisningen, grymt bra!!


Uppvisning från rasparaden!


Kommentarer
Postat av: Anna

det skulle jag med egentligen gått på, men det fick bli syrran och hennes kille som åkte istället.

2010-01-09 @ 10:12:42
URL: http://diabetestyp1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0