Bloggawards

Tack Camilladiabetes.blogg.se för din bloggaward till mig!



A: Kopiera Awarden på Er blogg
B: Länka till personen/erna som gett dig Awarden
C: Berätta 7 intressanta saker om dig själv
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge Award till
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna Award


7 intressanta saker om mig själv:
1. Jag sitter som ordförande i Kungsbacka diabetesförening
2. Jag utbilar min hund till SOS-hund med inriktning diabetes
3. I sommar så skall jag vara ledare på fyra barn diabetesläger
4. Ibland kan jag vara så snäll så jag blir dum
5. Jag älskar långa promenader med Shiva, är så skönt att få vädra tankar med någon som inte tjatar emot heeeeela tiden
6. Min pojkvän Rickard är i lumpen, när han är tillbaka skall vi flytta ihop!
7. Jag älskar att fota dem jag tycker om så man har många minnen ifrån olika händelser

Mina bloggawards går till:

camilladiabetes.blogg.se

enkarlekssaga.blogg.se

ungmamma15.blogg.se

blondinbella.se

akerstroms.blogg.se

fanniesliv.blogg.se

lisamysliv.blogg.se

Kram :-)

Kommentarer
Postat av: Camilla

TAck linda. KAn du inte göra så att våra adress blir länkar som man kan trycka in på direkt. Kram

2010-02-04 @ 15:31:05
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0