7/2-10

Idag har det varit hundträning med Shiva som varit den stora uppgiften, syrran hämtade oss vid halv 11 imorse så bar det av till Torslanda som ligger cirka 45 minuters bilfärd härifrån där Shiva skulle få vara med på våran SOS-instruktörs hundkurs. Våran uppgift där var att "passivitets träna" för att träna på att närvara på samma ställe som andra hundar. Det gick hur bra som helst och jag var sååååå stolt över min lilla snutta!!

Vi tränade också kontakt och följsamhets övningar, det var roligt! Kul att syrran var med också!

Sen bar det av till min mormors äldreboende där vi hälsade på med lite fika och hon blev väldigt glad att vi kom. Äldreboende = väldigt bra miljöträning för Shiva, hon fixade det bra men blev mutad mde MYCKET godis dock.

Efter det bar det av till kusinerna för att hälsa på yes en riktig släktdag har vi haft, där åt vi middag och satt o pratade länge om allt och inget.

Sist men inte minst va det ett besök på Ansas filmkväll det var jättemysigt. Då var Shiva hos min syster så hon inte skulle behöva flänga runt så mkt.

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0