frosties och hönökaka

Nu såhär på kvällskvisten har jag haft besök utav AnnaLisa som är min absolut närmaste och bästa vän, det var en riktig mysigkväll och vi hade mycket att prata om, ett roligt samtalsämne som kom upp varom vi helt fritt skulle välja våran egen frukost utan tanke på blodsockret.

Vet ni hur min frukost skulle se ut??

Hönökaka, ett stort glas oboy och frosties flingor med mjölk, låter inte det jättegott hahaha...

Ibland önskar man att man kunde koppla bort diabetesen för några timmar och göra en sådan galen sak, vill inte säga att jag inte kan äta det för jag kan ju alltid kompensera med insulin, men ja hur lätt är det att dosera till en sockerbomb??

Drömma går ju hihihi..


Kommentarer
Postat av: Asgeirelin

Great idea make it site. Thank you.

2011-06-22 @ 07:54:49
URL: http://asgeirelin.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0