Muf kampanj har jag också hunnit med idag :-D

                                                          MUF KAMPANJ

Som ni säkert har förstått vid detta läget är jag aktiv i MUF här i Kungsbacka, muf står för Moderata ungdomsförbundet, idag hade elof lindälvs gymnasiet politikvecka och alla ungdomspartier var inbjudna att kampanja, självklart var jag och MUF Kungsbacka där.

Jag tror jag upprepade ordet frihet och egna valet minst 1000 gånger under kampanjens två timmar, det är ju dem största ledorden inom moderat politik.

Det är så roligt att vara engagerad i MUF, man träffar så mycket trevligt folk (mina facebook vänner har ökat något otroligt sen jag blev medlem i muf haha), jag har lärt mig så otroligt mycket och får en möjlighet att tillsammans med andra påverka sverige till det bättre.

Jag tror starkt på det egna valet i livet, frihet, det skall löna sig att arbeta och man skall själv få behålla mer i plånboken alltså effektivisera skattesystemet.




                         

Kommentarer
Postat av: Fia

Bara en liten undran;) Vad är din personliga åsikt om att du och dina medmänniskor betalar skatt för att bla. vi med diabetes ska ha gratis hjälpmedel?

Vill du privatisera vården och att dom med pengar ska ha råd att gå till läkaren?

Bara en nyfiken fråga.

Ha det gött!

2010-05-02 @ 23:10:45
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0