sårar

Någon sade till mig att jag skulle vara tacksam för att det bara va diabetes, det kunde ju varit så mycket värre..Jag har valt att ignorera dem komentarerna från allmänheten just för att dem är så oerhört dumma och störtkorkade...

Mycket värre än vadå? Att ALLTID ALLTID gå med tankarna om blodsockret, aldrig kunna slappna av, evig planering, många vakande nätter, förstörda dagar tack vare blodsockret, ångest inför komplikationer. Jaa listan kan göras lång.

Bort med den komentaren är ni snälla, den sårar..


Kram

Kommentarer
Postat av: elena

stör mig också enormt på såna kommentarer, MEN vi överlever ju faktiskt, det kan man alltid vara lite smått tacksam för (:

2009-09-04 @ 22:43:01
URL: http://eleeenaa.blogg.se/
Postat av: Tove

Strunt i de okunniga dumskallarna som inte vet vad de pratar om.

2009-09-04 @ 22:48:49
Postat av: Camilla

fyfan, de är de mest irreterande man kan få höra som en diabetetiker, dom vet INGENTING. Vet inte hru vi kämpar och dessutom sägs diabetes inte bara vara en sjukdom, utan en massa! Ja,listan kan göras lång på vad diabetes handlar om, de blir ju typ en hel uppslagsbok. Det sårar mig med.. Elaka äckliga, människor som bara vågar säga så när dom inte vet ett skit om sjukdomen!

2009-09-05 @ 17:09:53
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0