Saknat mig??;)

Hallå hallå:)

Har ni saknat mig??:)

Helgen har varit helt underbar, Rickard kom ju i fredags då blev det en massa mys, vi lagade mat och bara umgicks vi två, fick en ganska kraftig känning på kvällen, fråga mig inte varför för vi hade ju ätit en storbrak middag, 3.5 enheter insulin som vanligt jaa..Diabetes är ingen sjukdom man kan förstå..Men Rickard servade med mjölk, maränger och banan så det gick över och så fick han ensam ta kvällspromenaden med Shiva.

På lördagen gjorde vi en brakfrukost som bestod utav äggröra,bacon, köttbullar och korv, dagen fortsatte med en långpromenad för lilla Shiva och oss och sedan begav vi oss till Rickard istället. När vi kom till honom så åt vi middag och sen gick vi ut och plockade svamp i skogen, det var såååå mysigt och Shiva sprang lös hela tiden, eftersom det är Rickards föräldrars mark så fick hon vara lös. Jag börjar verkligen förstå charmen att bo så som Rickard bor, kan tänka mig det själv en vacker dag. Efter detta blev det lite lugn och ro, lek med Shiva och tv tittande innan vi begav oss till Rickards kompis och ijnvigde hans nya hemmabyggda bar, supertrevligt, Shiva var med hela tiden, hon va superlugn och låg och sov hela tiden, jag var såååå stolt över henne!

Söndagen blev det en lång sovmorgon och sedan skulle Rickard köra cross med hans kompis så då passade jag på att lata mig och kolla på idol haha..Avsnitten gick efter varandra hela tiden eftersom det var repriser. Jag gick ut med jämna mellanrum och tittade till dem och tog lite kort. Dem körde på inhängnat område för er som undrar:)

Efter det åkte vi till Kungälv och hyrde film samt köpte lite godis, supermysigt!

Idag var det ju måndag och på mitt schema stod det hemgång från Rickard sorgligt men sant :(. Men vi träffas till helgen igen så det blir inte så långt glapp. Här hemma blev det lite middag och sedan cycklade jag ner till medborgarskolan där våran danskurs skulle starta! Jag, Mine och Ansa har börjat dansa linedance, det såg ganska löjligt ut men var superskoj:D Skall bli jätteskoj att göra detta 11 gånger till!

Imorgon blir det jobb 7-16 för min del..

Blodsockermätaren ligger kvar hos Rickard, skönt att det finns reserver!

Kramar i massor till er kära bloggläsare...


Kramar i massor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0