Kungsbacka brukshundklubb

Halloj!

Idag klockan 17:30 satte jag, shiva och mamma oss i bilen för att åka på hundkurs, kursen leddes av Kungsbacka brukshundklubb och klassen hette allmän lydnad.

Vi yrade runt som yra hönor i säkert en timma innan vi hittade klubben men väl framme så satte kursen igång, Shiva var superduktig, vi tränade platsliggning, fot och hundmöte.

Deltagarna på kursen var supertrevliga, vi satt och fikade lite i mitten av kursen, skönt och avslappnat!

Jag kände att det var lite för enkelt för Shiva egentligen men skall givetvis ge kursen ett försök.







Shiva klarade av att gå fot trots att jag inte höll i kopplet, det satte jag runt nacken istället. :)

//Lindisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0