Hos David, danskurs och tjejkväll

Hej hej alla glada och TROGNA bloggläsare!!

Lägerplaneringen hos David gick jättefint, det tog dock sin lilla tid att åka ner till David i SMÅLANDSTENAR, jag trode det var i Halmstad eller en liten bit utanför men ack ack så fel jag hade haha...Väl framme så stannade vi på ett Café ( hittade ett med uteservering eftersom jag hade Shiva med mig). Och sedan bar det av hem til David, träffade hans supergulliga flickvän Sanna där också.

Vi satt och planerade mycket jag och David, sen så blev det tacos som Sanna hade lagat, supergott! Efter tacosen så slutade jag och David att jobba och så tog vi allihoppa en promenad ner till videoaffären och hyrde film. Sen blev det filmkväll för hela slanten :-)

David och jag jobbar väldigt bra tillsamans på barnlägrerna i Hallandsdiabetesförening så det är superskoj att ha tonnårsläger som ett litet expriment. Men men inget är ju helt bestämt så så fort allt är bekräftat och klart så kommer jag avslöja mer om det lilla projektet :)

Idag fortsatte jag och David att planera och förbreda en presentation, sedan bar det av hemåt för min del. På tåget var det ganska jobbigt för jag mötte på två hundrädda människor som va väldigt otrevliga och det gör mig väldigt ledsen för Shiva är min bästa vänn, jag kan tycka att man kan ju sätta sig i en vagn för "icke hundar" om man är hundrädd. Shiva gjorde ju ingenting heller hon låg och sov hela tiden men ändå skulle jag håla henne i halsbandet så att dem kunde gå förbi och dem var inte ett duggtrevliga, nej fy tusan så fort jag får körkort så skall jag aldrig mer sätta mig på ett tåg, blir så ledsen när folk inte kan vara trevliga. Jag respekterar att folk inte gillar hundar givetvis men då behöver man inte sätta sig i en vagn där hunar får vara när det finns vagnar där hundar inte får vara och så kan man vara trevlig. Min åsikt ni har säkert era!

Väl hemma så blev det att möta upp Mine och Ansa för att gå på linedance, det var jätteroligt! Sedan gick vi hem till Ansa och kollade på film och åt fruktsallad mmmmmmm ÄLSKAR sådana kvällar, verkligen!!

Imorn skall jag arbeta på en skola och vikariera som personlig assistent för ett barn med diabetes, åå vilket bra och passande jobb för mig:) .

Kram Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0