trött, frustrerad you name it..

Vaknade halv 6 imorse av att slangen hade trillat av nålen så pumpen bara låg i sin ensamhet i sängen gah..Upp och bröta, hittade inte slangarna i medecinskåpet, råkade väcka pappa, det gjorde inget, ville jag ha någon hjälp?? Neeeeeeej jag ville bara sova. illamåendet kom emot mig jag orkade inte kolla blodsocker, suck.

Idag är det tisdag och jag skall göra den till den bästa tisdagen någonsin, jag tror det är så man måste göra när man bråkar med denna jävla sjukdomen 24 timmar om dygnet! Den skall inte få hindra mig, jag skall hitta genvägar i livet som gör allt lite enklare, går det?? jaa det skall det fanimej göra!!

I helgen har det varit roligt och bra, på fredagen jobbade jag ju 07:00-14:00 sen så bjöd jag Rickard på middag, fläskfile och potatisgratäng, vi kollade på Idol, jag har hittat min idol där, det måste man ju ha om man skall se dem live :-) . Tove är min favorit idol, vad tycker ni??

Lördagen hälsade vi alla på min nya kusin ifrån Sydkorea Isak, han är helt underbar 10 månader och har varit i sverige snart en vecka. Görcoolt måste jag säga :-) Jag är verkligen för adoption!

Sen åkte jag, Rickard och Shiva hem till Rickard, där åkte vi till Emil och kollade på fotboll sen blev vi av till Robin där va det fest, mycket mycket trevligt :-) Shiva var hemma med sin "farmor" :-)

Söndagen bestod utav en långpromenad i skogen med Shiva och Rickard, supermysigt. Jag bevisade mina kastkunskaper när jag skulle kasta pinne till Shiva och träffade Rickard istället haha...Sen åkte jag hem till Ansa där vi skulle ha vipdip möte (www.vipdip.se) . Det var spännande vi har just nu en volentär i Romänien och vå stycken tjejer påväg till Romänien, yberhäftigt tycker jag!

Sen stannade jag och Shiva kvar hos Ansa och kollade på film och åt en massa chips :-D haha

Igår fick jag rycka in o jobba 14-21 och idag skall jag inreda mitt rum och åter jobba fast ett väldigt kort pass (17:00-19:00.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0