Lycklig och glad Linda

Hej hej!

Igår var det verkligen världens mysigaste dag, Ansa och Fannie kom till mig, och vi fikade med en massa gott jag hade köpt och pratade en massa! Sen så kom Mine också. Uppskattar dessa dagar något enormt när man bara sitter i flera timmar och pratar, pratar och pratar om allt och inget!

Sen så åkte jag, Mine och Ansa till våran dans, där lärde vi oss att dansa line-dance vals, ganska skoj men dock väldigt komplicerat :-)

Sen åkte jag och Ansa hem och bakade bullar och bara hade en sån dag som vi hade förr i tiden, bara hon och jag. Behöver mer sådana dagar som igår.

Tack tjejer för att ni förgyllde min dag!

Idag fyller mamma år, vi skall ha liet middag här, jag står för matlagningen...

Kram på er alla!

//Lindis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0