Hundsim och bullbak:D

Hej hej!

Idag var det hundsim för Shiva, och det var första gången så vi tog det väldigt lugnt där. Mamma var med oss.

Vi började med att prata med dem om Shivas hälsa som är väldigt bra, jag vill ju göra detta för att hon skall få arbeta, förebygga höftproblem och få göra något hon tycker är roligt.

Sen fick hon hoppa in i poolen och simma, jag kastade in lite leksaker då  flög hon i vattnet.

Det var två supergulliga tjejer som hade hundsimmet, jag kan verkligen rekomendera hund i harmoni (www.hundiharmoni.se) .

Sen bar det hem och då kom jag på att vi skulle baka så jag cycklade ner till coop för att handla ingredienser till bullar och kärleksmums, resultatet blev mycket lyckat! Mamma pappa och jag satt sen och fikade med mitt nybakade fika och julmust light, supermysigt man kan ha med sina föräldrar ibland :-)



Duchen va dock inte så populär :-p



Sim sim sim :)

Haft en bra dag!

//Lindis

_________________________

Kommer kämpa och driva föreningen framåt, för din skull, skall göra dig stolt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det vet jag och alla andra att du kommer att göra hur bra somhelst. Bullarn och kakorna var jättegoda, ser fram mot vårat stora JULBAK.

Mamma

2009-10-22 @ 23:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0