Hemma hos Mikaela och vipbio=)

Hej hej!

Idag började dagen med att Helena väckte mig och ville att jag skulle komma hem till henne och förhöra henne inför hennes tenta samt äta frukost. Så jag gjorde iordning mig och Shiva så traskade vi iväg.

Satt hos henne förhörde henne på en massa konstiga sjö-ord. Hon var duktig!

Sen gick vi och mötte Lisa och då tog jag och Lisa pendeln till Göteborg för att komma vidare till Mölnlycke och träffa Mikaela, som jag inte träffat på tre år!!!!!Hade en supermysig tacomiddag med dem och sedan satt vi och pratade en massa, helt underbart!

Sen åkte jag in till Göteborg tillsamans med Lisa, vinkade hejdå till Lisa. Lämnade över Shiva till Rickard. Och träffade Mine och Ansa för att gå på vip bio.

Vip bion va dock inte så flachig som det låter, men sätena va dock super goa :-) Filmen var läskig. Men hade en trevlig tid med tjejerna i alla fall.

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0