Dagens update! 5/10-09

Hej hej!

Idag började jag dagen med en lektion i Rättskunskap på Komvux, trivs jättebra med läraren där. Det är ju bara jag i klassen så man får ju mycket tid för frågor haha :-)

Sen hämtade mamma mig så åkte vi och hälsade på mormor.

Efter mormor började jag rensa ut min gaderob som var ett totalt bombnedslag eftersom jag skall byta rum i vårat hus behöver jag verkligen rensa ut mina gaderober, skall bli sååå skoj att få det stora rummet :D

På kvällen vankades det hundkurs med brukshundklubben, det var nog den bästa gången hitils, dem såg verkligen till att jag skulle trivas det märktes. Pappa var med i början :;)

Vi tränade :
* Slalom mellan hundarna, när vi stod i en ring med hundarna på vänster sida. Gick bra dock var Shiva lite ofokuserad ett tag, men jag använde rösten jättemycket och peppade henne till att hänga med runt.

* Hundmöten, vi går emot och hälsar på varandra, här skall hundarna vara lugna och inte bry sig om den andra som jag ¨hälsar på och absolut inte bry sig om den andras hund.

* Tandvisning, Vi fick gå fram med hundarna en och en så fick dem kontrollera hundarnas tänder, här skall hunden inte visa någon form utav agressivitet eller rädsla, Det klarade Shiva galant!

* Inkallning, hon skall stanna kvar när jag går iväg och komma då jag ropar samt sätta sig på vänster sida.


Sen hämtade pappa mig och vi åkte hem och kollade på Svenska Hollywood fruar, ÄLSKAR det programmet så jäkla roligt!! Skulle gärna bo en vecka hos Anna Anka :)

Kram på er mina favoriter!!










Bjöd på lite Shiva bilder som avslut :)

Kommentarer
Postat av: Mona

Shiva är såååå fin!

2009-10-07 @ 12:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0