Halvdags konferensen är över!

Hej:)

Nu är jag tillbaka från Halvdags konferensen, det var en otroligt rolig och spännande dag. Det började med en teater föreställning av TRAMS gänget, som är känt i Kungsbacka. Sedan mer mingel med utställare, föreläsning av Mats Börjesson , han pratade om fysisk aktivitet och diabetes.

Jag kan ju säga att jag har haft många många bollar i luften idag, det har varit hårt men otroligt roligt.

Jag har delat ut en massa reflexer med den nationella loggan på, sålt sötisnallar, livetslöv, pratat med otroligt trevliga människor, pratat inför människor, haft insamlings bössor, en blev nästan helt full och så har jag fixat och trixat med en massa annat!

Det är oerhört roligt med föreningsliv, jag har väldigt svårt att förstå varför inte fler är engagerade, det ger än så himla mycket!

Sofia från Cara collection va där, armbanden va så himla fina. Hon skänkte 10 kronor till forskningen för varje armband hon fick sålt.  Gå in och kolla på hennes hemsida, dem är verkligen superfina och väldigt bra kvalite ---> www.caracollection.se .

Rickard kom i slutet det var skönt, Nu skall vi ha lite vänner här och spela WII.

Kram på er från en glad Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0