Bowling och adventsmys

Hej hej!

Ingen bra update i helgen inte, dåligt dåligt :-)

I lördags så hade vi ledarträff alla ungdomsledarna som va ledare på barndiabeteslägret i sommras, det blev bowling, mat på restaurang och hem till Andreas för kaffe och GENI spel. Det var en otroligt rolig och givande kväll. Kan säga att det är en ganska rolig syn när tio diabetiker tar upp sprutorna på restaurang ;-)

Idag började dagen tidigt med att jag gick på familjegudstjänst för att lyssna på vänners barn som sjöng och spelade i barnkören. Va en supermysig stund!

Sedan blev det jobb 11-15 för min del och sedan hämtade pappa mig och då åkte vi på restaurang, det va mysigt att bara umgås med pappa :-) Sen gick vi över till grannarna och åt pepparkakor o drack glögg. GOTT och trevligt!


Kram på er!!




Bowling turneringen är i fullgång :-)



Jessica och Jesper i bowlinghallen =)



Middag på restaurangen =)

Det är dem här gångerna jag verkligen ser positivt på diabetesen, hade aldrig träffat dessa underbara människor om det inte vore för denna skitsjukdom .

Dem får mig verkligen att känna mig som en i gänget, för alla tar ju sprutor och blodsocker där inte bara jag! 

Mitt tips till er är verkligen att engagera dig i din likalförening, ni kommer säkert kunna ha lika roligt som vi i Halland har!!
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0