Årsmöte med vipdip

Hej hej!

Igår va vi på vipdips (www.vipdip.se) årsmöte. Det var trevligt, volentären Eva som har varit i Rumänien sex månader va där och visade bilder samt svarade på frågor vi hade hur hon hade haft det.

Det verkade som hon hade hafte n väldigt rolig upplevelse, hon hade arbetat på en skola blandannat för handikappade barn. Det var intressant att lyssna på vad hon hade att berätta!

Jag berättade lite om hur det gick för mig och Shiva, dem lyssnade med spänning och hadde en massa frågor.

Jag blev omvald på tre år och det blev två nyinvalda.


Kommentarer
Postat av: Helena

Nu har jag en ny blogg mohahah!

2009-11-28 @ 09:57:42
URL: http://mittlivsomhelena.webblogg.se/
Postat av: Rickard

det ska bli kul sen när hag muckar och vi kan vara tillsammans varje dag tycker jag älskling puss puss

2009-11-28 @ 11:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0