Barngrupp bland annat..

Hej hej!

Sorry för mitt lilla utbrott förut men man blir så trött när ingenting vill fungera med diabetesen, jag kom nog från en drömvärld när jag hade varit med Rickard i sommarhuset, det var så perfekt, tänk jag kunde äta en stor middag, chokladtårta, godis och chips med dipp men ändå somna på 8 i blodsocker, helt perfekt och ofta en omöjlighet och när jag ändå vaknade på 4 kändes det som hela dagen kanske skulle bli perfekt ur diabetes synpunkt men det blev den ju givetvis inte...Kanske beror blodsockret mycket mer på lycka än vad man tror, mitt humör påverkar i alla fall blodsockret mycket, var så lycklig med Rickard och Shiva i sommarhuset och sedan kom jag tillbaka till den tråkiga verkligheten då började fan skapet krångla igen..Hmm, lär dig att leva i verkligheten Linda!

Idag var det skola till 4 sen var det hem för lite andrum innan det bar iväg till diabetes barngruppen, alltid lika mysigt att träffa barnen,syskonen och deras familjer. Eftersom det var sista gången idag så hade vi avslutningen på Släps lekplats, med lek, grillning/picnic och en massa prat. Jag fick en jättefin blomma och ett superfint halsband som tack för terminen. Det känns tråkigt att lämna min fina barngrupp som startades för drygt två årsedan, men jag kommer inte att lämna den till 110 procent, är ju fortfarande viceordförande i kba diabetesförening så kommer hitta på en massa skoj aktiviteter för dem men inte just  precis i den utstäckningen som det ser ut idag.

Här kommer lite bilder ifrån dagen:















En underbart mysig dag hade jag med min fina barngrupp måste jag säga!

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0