Lyckad bal

Balen igår var oerhört lyckad, det var så roligt och jag kände mig verkligen som en prinsessa i min blåa långklänning och tiara i håret, ni skall få se bilder sen.

haha alltså jag var så nervös innan hur jag skulle lyckas ta insulin med balklänning så jag satt och övade hemma innan med syrran, dock gick det inge vidare, borde nog haft pump med fjärkontroll.

Middagen som var va lite krånglig för mig eftersom det är förätt,huvudrätt och efterätt, med ganska långa mellanrum, alltså en riktig långmiddag, när sjutton skulle man ta insulin? det finns säkert någon smart inställning i pumpen för sådana middagar men det kändes ändå lite förvirrande..Jag tog allt insulin innan deserten, fick gå in på toaletten och ta eftersom man inte riktigt nådde pumpen under balklänningen hahaha...

Rickard hämtade mig och AnnaLisa vid typ halv 4 så man e lite seg idag.

Men upp kom jag, satt med Rickard och åt frukost innan han skulle åka till skolan sen blev det en långis med Shiva, Nepps man slipper inte gå ut på promenader med hunden för att man vart på fest hela natten : P .

Idag har jag varit med mamma och valt ut studentpresent till mig, jag skall börja samla på Orrefors intermezzo blå, jättefina glas, både vin och chanpange glas, Tack mamma och pappa!


Blodsocker idag: 14.5, jaa helt ok skulle ju vara fel utav mig att säga men efter en sådan festkväll kan jag inte förvänta mig ett perfekt värde!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0