Kort dag i skolan...

Det blev en kort skoldag idag, jag kom och jag gick ungefär haha..Nej men är färdig med allt i psykologin så då fick man gå. Kommer bli ett G i det ämnet, det är en stor besvikelse men jag har varit så nedrans skoltrött det sista så är glad att jag blir godkänd.

Snart kommer AnnaLisa och lilla Leo hit och pluggar och så skall jag mysa jättemycket med Leo hahaha...Han är så fin och blir bara större och större för varje gång jag ser honom, känns konstigt att han också kommer bli stor, precis som jag hahaha...

Ikväll lutar det åt att det blir utgång med Fannie och Sandra, mysigt att träffa er flickor:)

Take care my friends:)

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0