klockan är halv tolv och det här är ekot..

hej på er allihoppa!

Blodsockret har precis legat ¨på 2.1 SUUUUUUUUUUUUUUUCK, så nu sitter jag här en sen natt och väntar..väntar på lite säkerhet så jag kan sova i lugn och ro, orkar inte ställa klockan var och varannan timma, vill ha det under kontroll denna gången innan jag somnar.  Navy CIS är ju i alla fall på tv.
 
Åt en speciell smörgåstårta hos Fannie idag, den var glutenfri och utan majonäs och sånt istället var det ärt/morots kross med keso inblandat. Funkade inte att ta vanlig smörgåstårta dos till det,borde tatt halv dosen istället nu när det var så lite fett i smörgåstårtan.Är ett rent helsike med lågt blodsocker!

Imorgon är det tema dag  i skolan, det handlar om droger. Känns lite onödigt att dem lägger in sånt när betygen redan är satta, känns inte som många kommer att komma. Jag bor ju så nära och tycker faktiskt det skall bli lite intressant. Ansa kommer till skolan också så det ser jag fram emot...

Skall ge diabetesen en halvtimma sen vill jag soooova..

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0