Hej

Hola amigos;)

Hoppas ni mår bra, jag börjar bli lite trött men har bestämt mig för att njuta färdigt utav fruksalladen och Hells kitchen som just nu går på 3:an.

Idag har det blivit lägerplanering inför ungdiabetes tonnårsläger, det börjar hända grejer och inbjudan kommer nog ut ganska snart, när man arrangerar läger är det viktigt att inte inbjudan kommer ut för tidigt då glömmer folk väldigt lätt, men nästa vecka skall jag ha den ute..Snälla Linda se till att fixa detta nu:)

På söndag skall jag på möte inför Lysestrands diabetesläger där jag också skall vara ledare/arrangör på, lite nervöst men men det löser jag, e ju ganska van vid att arrangera läger, det viktigaste är att man är sig själv och inte glömmer av att andas, det är annars ganska lätt att man glömmer det.:)

Blodsockret idag har varit tokkrångligt och ganska lågt, beror det på en sen natt och lång sovmorgon kanske?

Har vart på pizzerian idag med Ansa och Leo,supermysigt!







//Lindis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0