Heej gänget!

Idag har jag varit på engelska och religion B lektion, engelskan var ganska roligt för vi hade två redovisningar kvar, Mattias redovisade om att starta eget och Victor redovisade om dålig musik haha gud vad rolig den redovisningen var...Sedan blev blodsockret kanonlågt beror givetvis på att jag inte hann äta frukost imorse, så då fick jag lösa det..

Det stora projektet i skolan just nu är vårsalongen, där skall jag vara konfrencier och ha hand om projektarbets utställningarna typ vilka som skall ställa ut sina projekt och vart dem skall stå. Det är mycket mer jobb än vad det låter och jag ångrar att jag tog på mig det också, men jag vill så gärna ha chans till ett VG i pedagogiskt ledarskap.Men tror nog den chansen är ganska liten tyvärr. På tisdag kommer det bli en hel dag i skolan, vid 10 kanske jag är hemma om jag har tur.

Nu när det är sommar så börjar ju diabetesläger säsongen, den säsongen är toppenrolig men dock jätte hektisk. I Augusti kommer jag hålla i läger varje helg på ett eller annat sätt, Helg 1 är det Hallands barndiabetesläger, Helg 2 UngDiabetes tonnårsläger, helg 3 Lysestrand 4-6 år, helg 4 Lysestrand 8-12 år.

Lägret med UngDiabetes kommer bli sååååå roligt men det känns bara som jag aldrig blir helt färdig med planeringen, vill liksom ha haft ut inbjudningarna igår om ni förstår..

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0