Fullspäckad dag:)

Hejsan gänget:)

Nu är jag hemma igen, sitter i soffan och kollar på grannfejden, görlöjligt program, att vuxna människor inte kan hålla sams tycker jag är helt sanslöst..ajaa...

Mötet med MUF var jättetrevligt och det känns verkligen som något jag skulle vilja engagera mig i. Vi skulle träffas på tisdag igen för att värva medlemarna att rösa i eu valet. Det kommer jag att göra i alla fall, kommer rösta på en ungperson, jag tycker det är såå viktigt att dem unga kommer in i politiken och får något att säga till om.

Fannie blev jätteglad för presenten som var ett halsband från oss i familjen, det blev lite smörgåstårta och almondytårta,göttans!

Diabetesen idag har inte varit helt ok och det tror jag beror på att hundpromenaderna har varit få, aldeles för få och det påverkar blodsockret jättemycket. Så när granfedjen är slut så skall jag gå ut på en långpromenad med Shiva, för att få lite koll på sockret.

Fick den första anmälan till barnträffen på Tjolöholm slott,superkul! Är ni inga fler som vill hänga på? Det kommer ju bli jättemysigt!!

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0