En otroligt mysig dag!

Hej och hå!

Nu sitter jag och kollar på Navy CIS och äter godis, thihi..Det är fredag och jag har INGENTING planerat, det känns såååå skönt!

Jag och Shiva va ute i skogen för ett tagsedan och lekte med "Bamse" och "Elvis", två jättegoa hundar som vi stötte på i skogen och Bamses husse frågade ifall jag och Shiva ville leka på ängen en tund och det var klart vi ville, på ängen var elvis och hans "mini mattar" så då fick alla tre hundarna leka. Vi blev nog kvar en timma i alla fall,  Är så bra för Shiva att få träffa lite andra hundar!

Blodsockret idag har varit suveränt, jag får för mig att det ibland beror på mitt humör idag har varit en strålande dag då ingenting har krånglat och jag har inte pluggat speciellt mycket, mina största uppdrag idag har varit att gå ut med Shiva liksom, sådana dagar förtjänar alla att ha.

haha vet ni vad som har hänt också? Min pojkvän Rickard är ju en riktig volvo fan och tillhör raggar stilen, han har en volvo och på själva volvo märket på bilen har någon satt på ett "skoda" märke över volvo märket, Rickard såg ut som han hade blivit utsatt för ett mordhot medans jag föll i asgarv. Tydligen så är detta väldigt allvarligt och inte ens på skämt nivå, men lite roligt var det allt:) eller hur??

Ni får säkert mer inlägg ikväll:)

KRAM PÅ ER ALLA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0