Det är torsdag idag!

Hej hej!

Just nu sitter jag och gör det dummaste man kan göra i studiesyfte, jag sitter framför tv:n och pluggar, suck säger jag bara till det. Shiva kommer med jämna mellanrum och vill leka med mig, det gör jag ju givetvis såå gärna så mellan plugget har jag lite dragkamp med Shiva. Fy sjutton Linda nu får du sätta igång med plugget säger rösten i huvudet men kroppen vill något annat haha..

Lägerplaneringsfingranrna kliar för fullt också, tonnårslägret kommer ha ett så roligt tema, jag kommer lägga upp en inbjudan på bloggen också ifall ni inte får inbjudan i brevlådan, hur får man inbjudan till det lägret då? Joo man är mellan 15-18 år och är medlem i svenska diabetesförbundet. Inte så svårt, bli medlem kan du bli här: www.diabetes.se

Skall träna idag med Helena, Core och spinning står det på tränings schemat, skall bli skoj!

Har fått anmälan från sos nu om Shivas utbildning så skall sätta mig och skriva i allt ikväll så jag kan skicka iväg det direkt imorgon, det skall bli så jäklans kul att komma igång!

Vill du läsa mer om service och signalhundar? gå in på www.soshund.se

Tillbaks till plugget, men det är ju trots allt bara 22 dagar kvar till studenten, shit vad roligt det skall bli, hoppas det kommer många till mitt studentfirande!!

Många Kramar från Lindis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0