Check, noooot!

Checklista innan bedtime:

Blodsocker på 15.4 fan i helvete, varför lyckas jag så sällan få ett snyggt värde innan jag skall sova, det blir att vara vaken en halvtimma till för att se hur det artar sig, typiskt! jag som är så förbannat trött...

Insulin: tjaa..det fanns 1 enhet kvar i pumpen, dags att byta insulin, det kunde jag inte tänkt på lite tidigare??

Nål:Nålen ser ok ut, måste nog dock senast bytas imorgon.

Mobilen är laddad precis med 100 kronor (man måste ju hinna vara tonnåring också mellan blodsockervarven hahaha)

Shiva är rastad och ligger brevid mig och sover, Neeej vänta nu lite..Shiva borde ligga i sängen nedanför min säng och sova, NER MED SHIVA, check då var allt färdigt för sömn, neej inte diabetesen inte den skall givetvis ligga på 15 i blodsocker och tvinga mig vara uppe en halvtimma till..

Det var inte mkt man lyckades checka av idag med gott samvete!

KRAM PÅ ER ALLA!!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad duktig du är som orkar hålla dig uppe för att checka av sockret... det hade aldrig jag orkat. En extrados bara och sen i säng. Jag får börja ha dig som förebild, det märker jag ju! :)

2009-05-11 @ 00:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0