Barngruppen <3

Idag har jag haft min underbara barngrupp, det var jättemysigt som vanligt. Jag fick också till min hjälp AnnaLisa och Leo det var ett jättemysigt sällskap att ha med och till jättebra hjälp var dem också.

På schemat för barngruppen stod det tipspromenad, det var roligt och det klarade barnen galant! Frågorna var väldigt blandade allt ifråm, "Vad är det för speciellt med Lindas hund?", " Vad heter barngruppens gosedjur som också har diabetes?" till " I vilket land har Linda precis varit i?"

Dem var så söta och efteråt hade vi prisutdelning, alla barnen fick varsitt litet minispel.

Nu är nästa barngrupp om tvåveckor och det kommer vara min sista barngrupp, jag vill så gärna att någon tar över barngruppen så att den får leva vidare, vet ni någon tjej eller kille med diabetes som bor i närheten utav Vallda som skulle vara intresserad?

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0