301:e inlägget

Nu går jag in på mitt 301:e inlägg i bloggen, häftigt!

Nu har precis AnnaLisa och Leo åkt hem, vi fick allt en del gjort och så fick vi en riktigt mysig dag ihop och det betyder grymt mycket för mig att ha en dag med bästa vännen det bjuder på mycket skratt, prat och tårar!

Jag min klant hade ju givetvis glömt bort att fylla på pumpen så nu när jag skulle ta insulin efter lunchen visade den att det var 2 enheter kvar i pumpen så det var bara att byta, dock glömde jag bort att byta på typ en timma och därför inget insulin på en timma, shit vad klantig och dum man kan vara ibland, men men det är inte lätt att vara perfekt!

Sitter med mina och Shivas SOS papper, inprovningen är i Oktober och den vill jag absolut komma med på, Shiva är ju grymt duktig på många sätt så tror absolut att hon skulle klara av det men man är ju ändå ganska orolig hihi..Men papprerna skall i alla fall skickas in idag så sos kontoret absolut har dem tills på måndag. Det kommer bli såååå spännande att sätta igång med sos utbildningen påriktigt.

Tack för alla fina komentarer ni ger mig, det värmer något otroligt och gör mig jättepeppad till att fortsätta blogga!

Många Kramar från Lindis

Kommentarer
Postat av: AnnaLisa

TACK!

För dagen med dig ;)

2009-05-15 @ 21:10:55
URL: http://annalisaochx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0