Rådsmöte i Jönköping

Hejsan hejsan!

Nu är jag i Jönköping på ungdiabetes rådsmöte, skall bli riktigt roligt faktiskt.

Dock förstör knät en hel del för mig eftersom det värker som en galning....

Idag blir det rådsmöte och imorgon är det arbetsdag. Jag gissar att min arbetsdag kommer bestp utav att arbeta med tonnårslägret. Det är en uppgift jag får varje år att hålla i ungdiabetes tonnårsläger, som är för åldrarna 15-18 år.

Jag har även bestämt med Therese (ordförande i UngDiabetes) att jag skall skriva dagbok om Shiva och hennes utbildning när den börjar som vi sen skall publicera på hemsidan,kul!

Nu måste jag byta nål till pumpen för den åkte  givetvis ut förut, tusan också!

Men allt är i alla fall bra här i Jönköping men jag längtar som sjutton efter Shiva och Rickard hihi...

Kram på er alla, ha en jättebra lördag!

Lindis

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej! Måste bara fråga, om man inte fyllt 18 år ännu räknas man väl fortfarande som ungdom i år? Om lägret är när jag är 18 så får jag inte åka på sånt? Fy.. Vill inte åka på läger med de mellan 18-30 :(

2009-03-21 @ 12:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0