kontroll planering..

Hej Kära bloggvänner!

Nej det kan man inte säga om mig just nu, blodsockermätaren ligger hemma hos Rickard, fick gå hem ifrån skolan för att pumpen vägrade fungera och blodsockret har precis legat på 2.0, va fan man är ett jäkla kotroll freak dygnet runt och håller koll på allt men just IDAG då har man inte koll på någonting.

Ett tips till er är att alltid ha en reserv blodsocker mätare hemma, har inte du det Linda? tänker ni. Jo jag HADE en hemma men det tyckte shiva om så hon tuggade sönder den, det gäller att aldrig lämna någonting så Shiva kan bita i det om hon är ensam någon gång.

Det kommer bli tre stycken långisar med hundarna idag, har bestämt mig för att INTE sträva efter att gå ned i vikt utan bara hålla mig i form och det tror jag att man gör när man gör något som är otroligt roligt och för mig är det hundarnas promenader, man får sådan tid att tänka och får samtidigt frisk luft och motion, kan det bli bättre? Blodsockret håller sig kanon med promenader också, prova och se!

__________________

Fick frågan om jag inte skulle kunna tänka mig att hålla i en föreläsning om " Att leva med diabetes", vet inte riktigt hur den skulle kunna utformas men skall tänka på det:) Har ni några förslag på föreläsningar ni skulle vilja ha i eran diabetesförening?

Ha en bra dag!

Kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0