24/3-09

Hej mina kära bloggvänner:)

Hoppas allt är bra med er, själv är jag tooktrött, Shiva har varit ute på vift idag, hon var och busade med grannens hund utan min vetskap, så i trädgården får hon inte vara själv igen:) eller så får vi höja staketet, vad vet jag:) Grannen var inte alls arg eftersom hans hund hade varit på våran tomt en massa gånger, det var mest jag som var arg på Shiva hihihihi...

Pratade med min kompis Pernilla idag som också har en hedeforsens hund som heter Sippan, från samma kull som Shiva, hon berättade att jag var välkommen till hedeforsen för träning den andra April tillsamans med en massa andra hedeforsare, skiiiiiit kul tycker jag!

Nu vankas det fläskfilé här hemma, dock hade pappa glömt köpa light påskmust, han är väll för glömsk och hävdade att han trodde det var light! hur kan man göra det efter 13 år med en diabetiker i familjen HAHAHAHHAHAHA, klant pappa:)

Men ligger på 4.3 i blodsocker så det går nog bra ändå!

Kram på er!

//Lindis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0