Yes!

Äntligen var dem högre makterna på min sida, syrrans väckarklocka gick att instalera i mitt rum så nu är det bara att sussa, trodde jag ja..Nu skall man ligga på 2 i blodsocker också..Diabetesen ger väll blanka fan i att jag skall på en superviktig kurs imorgon...Dagens blodsocker höjande blir godisnappar thihihi...

Filmkvällen med Ansa var supermysig, Harry Potter var dock otroligt lång så något marathon av harry potterfilmer blev det dorakt inte haha...

Shiva sover som en stock, jag skall ta upp henne i sängen lite och mysa med henne sen om hon vaknar till thihihi....

När jag får blodsockermätaren kommer jag berätta allt om den!!

KRAM PÅ ER ALLA FRÅN MIG OCH EN MYCKET SÖMNIG SHIVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0