Update!

Hej hej!

Jobbet gick jättebra och det var mysigt att vara där trivs verkligen med det:).

Nu har jag suttit några timmar och slö kollat på Hells kitchen och samtidigt skrivit på boken, den kommer  handla om en mammas liv med dottern som får diabetes. Jag har ju en ganska stabil grund att stå på när jag skriver så det är roligt att nästan gå igenom sitt eget liv. Boken kommer ju givetvis inte bli färdig imorgon men kanske om två år?

Shivas energi går verkligen inte att beskriva i ord just nu, energin i henne sprudlar och jag får lite dåligt samvete över att hon har varit ensam 3.5 timme, men jag hade inget val, måste ju tjäna pengar tiill henne.

Nej nu skall jag gå ut med hundarna och sedan blir det storstädning utav köket:) Har ni några tips på hur man gör städning roligt??

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: AnnaLisa - Ung mamma till Leo

Man sätter på musik och dansar med städatteraljerna ;) Och sjuger med HÖG röst!

2009-06-24 @ 01:24:54
URL: http://annalisaochx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0