trött lindis

Hej hej!

Nu är klockan kvart över två, jag är trött som en tok och sitter här och försöker tagga till så jag skall orka gå ut med hundarna, är det vädret som gör att man helst utav allt bara skulle vilja sitta och titta in i väggen idag?? Fatta vad mysigt om jag hade varit hemma hos Rickard och vi hade badat i sjön där uppe, men men...Mamma och pappa kommer hem snart då blir jag inte lika låst med båda hundarna.

Idag har jag hunnit med att plocka lite hemma, såg verkligen för jävligt ut men kom igång och fick ordning på diskbänken och så i alla fall, nu behöver jag inte skämmas ögonen ur mig när Ansa kommer på besök ikväll haha, men jag får nog skämmas lite för det är ju inte direkt yberstädat hemma hahaha...

Nu måste jag ta ut hundarna innan jag skall börja göra mig iordning för att cyckla till jobbet, jobbar till 9 sen blir det tjejkväll med Ansa,supermys!

Kram från en trött Lindis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska bli jättemysigt ikväll gumman :D

2009-06-24 @ 18:43:47
Postat av: AnnaLisa - Ung mamma till Leo

Det ska bli jättemysigt ikväll gumman :D

2009-06-24 @ 18:45:13
URL: http://annalisaochx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0