Tåg...

Hej hej!

Nu sitter jag på tåget påväg till gävle för UngDiabetes Råds möte. Nu är kl 17:33 och jag skall vara framme 21:24 så har några timmar kvar att slå ihjäl...

Min huudsakliga punkt kommer vara att planera och strukturera upp lägret jag skall hålla i.

Vi kommer nog även prata lite om hur det går med kontaktnätet vi håller på att arbetar för alla diabetes sjuksköterskor så att dem vet om att vi finns och vad i gör och vilka aktiviteter vi har så dem kan förmedla det vidare till sina patienter, speciellt till nyinsjuknade det är ju såå bra att med en gång få kontakt med andra diabetiker.

På fredag blire lite midsommarfest hos mig, det skall bli skoj=) hoppas vi blir några stycken...

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0