Slut för idag, tack för idag!

Hej och hå:)

Blodsocker=12.9, inte överdrivet bra men men, what to do?

Nu är klockan snart tolv och jag sitter med Rickard och kollar på Simpssons. Har haft en jättemysig dag, dagen började med städning men det gick snabbt. Sen satt jag och grabbarna ett bra tag och kollade på Rena rama rolf, det är så man skall börja en dag efter en festkväll hehe..

Sedan mötte vi upp Mine och Ansa och käkade pizza på Walleys:) Blev en toppenmysig lunch/middag tillsamans..Sedan gick jag, Rickard och Emil hem och kollade på Macken.

Efter det åkte jag och Rickard och handlade sen lagade vi en supergod middag som bestod utav kyckling och färskpotatis med en hemmalagd vitlöksås, mmmmm...

Givetvis har vi hunnit med en del hundpromenader=)

Tack till alla som kom på min midsommarfest!!

Kram och godnatt!

//Lindis

Kommentarer
Postat av: Helena

miss you

2009-06-21 @ 07:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0