Playan med flickorna:)

Hej hej!

Idag låg jag på tio när jag vaknade, skall försöka att ligga på 5 eller 7, men fattar inte riktigt hur jag skall lyckas eftersom jag känner mig ganska låg när jag ligger på 5, kanske skall pina mig själv lite? För egentligen skall man ju absolut klara ett värde på 5.

När jag fått i mig lite frukost så tog jag långpromenaden med hundarna, dem har det lyxigt mina små vovvar som alltid får börja sin dag med långpromenad i skogen, det gillar vi! När hundarna mår bra så mår jag bra:)

Sedan kom Ansa och hämtade mig, så mötte vi upp Emilia och gick till stranden, supermysig dag på stranden med sol och pratstund med två underbara tjejer som båda två har stora hjärtan <3. Jag satte nålen lite mer mot ryggen istället denna gången, tycker den är ivägen på magen, måste skaffa pumpklämma också fattar inte varför jag är så himla långsam med allt:S

Leo var också med på stranden föresten, supermysigt =)

Jag kanske kanske kanske har fått en aupair familj att vara i, undra om det blir något, det känns spännande och jätteroligt!













Kommentarer
Postat av: AnnaLisa - Ung mamma till Leo

Tack för den dagen Linda :D Supermyyyys! Fan va härligt med aupair familjen :D Var bor dom?

2009-06-27 @ 23:06:10
URL: http://annalisaochx.blogg.se/
Postat av: AnnaLisa - Ung mamma till Leo

Vilket fetto hon är som är på en av bilderna :P

2009-06-28 @ 21:15:08
URL: http://annalisaochx.blogg.se/
Postat av: Linda

haha vad är det med dig din fjant????Absolut inget fetto håll käft, hahahahaha KRAMAR I MASSOR

2009-06-29 @ 17:26:21
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0