Mötet avslutat för dagen

Hej hej!

Nu sitter jag på mitt hotellrum för mötet är avslutat. Det har varit en spännande dag med många intressanta punkter. Jag har fått en väldigt klar bild om hur mitt läger kommer bli, lägerinbjudningarna är ju ute nu också 1100 medlemar mellan 15-18 år har blivit inbjudna men tyvärr kommer vi bara kunna ta 20 deltagare, det kommer bli grymtskoj!

Vi har även bearbetat mycket texter och jag har skrivit en del mail som behövde skickas iväg.

Min hjärtefråga på vår hemsida är artiklarna "It´s up to you" som handlar om just människor med diabetes som inte begränsar sig själva pga diabetesen, tyvärr börjar våra idéer ta slut nu på sådana intervju personer, så har ni några ideér får ni gärna säga till.

Blodsockret har varit allmänt kasst idag och jag vet inte riktigt vad jag skall göra åt det, har bytt nål i alla fall. Jag typ hör väldigt mycket högre när jag är hög så ofta kan jag tänka när någon pratar med mig som har högt blodsocker att "Guud vad dem skriker" eller att man typ hör dem som ett eko, känner någon igen dem symptomen?

Idag har jag fått ett spännande erbjudande som lockar men vet inte riktigt om jag vågar ta mod till mig att tacka ja..

Nu skall jag ligga och kolla på youtube och försöka hinna med en duch innan middag och biljardspel ikväll, haha jag kan ju inte ens spela biljard...

Kramar i massor
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0